Canals de pagament

  • Com puc pagar les meves factures?

    Disposem de 6 canals diferents de pagament perquè tinguis la màxima flexibilitat a l'hora de liquidar els teus rebuts.

     

    • Domiciliació bancària
    • Telèfon d'atenció al client d'Aigües de Barcelona 900 710 710 (amb targeta bancària)
    • Entitats bancàries col·laboradores
    • Oficines de correus
    • ServiCaixa (Línia Oberta)
    • Oficina en Xarxa
    plegar
  • Com puc domiciliar les factures?

    Pots fer-ho a través de la nostra Oficina en Xarxa emplenant les teves dades bancàries. També pots donar l'ordre de domiciliació a la teva entitat bancària o comunicar-nos les dades del teu compte bancari a través del nostre telèfon d'atenció al client, 900 710 710 (de dilluns a divendres, de 08h a 20h).

    plegar
  • Si no tinc domiciliada la factura, a quines entitats bancàries puc pagar-la?

    Pots fer-ho a través de ServiCaixa, Banco Santander, SabadellAtlántico, Bankia i Banesto.

    plegar
  • Puc pagar les meves factures directament per telèfon?

    Sí, trucant al nostre telèfon d'atenció al client 900 710 710 (de dilluns a divendres, de 08h a 20h). Recorda que cal que tinguis a mà una targeta de crèdit/dèbit (Visa/Mastercard).

    plegar
  • Puc pagar les factures a les oficines d'Aigües de Barcelona?

    No, no és possible fer cap pagament a les nostres oficines

    plegar
  • Cal ser client de La Caixa per poder pagar les factures a través de ServiCaixa?

    No, no cal que siguis client d'aquesta entitat, ni tampoc que siguis usuari o usuària de Línia Oberta de La Caixa.

     

    Recorda que també podràs fer el pagament a través de les nostres entitats col·laboradores, mitjançant la Oficina en Xarxa o a través de La Caixa - Pagaments Online amb qualsevol targeta de crèdit (Visa/Mastercard) o de dèbit.

    plegar
  • Cal que la meva targeta bancària sigui de La Caixa per poder fer pagaments en línia?

    No, no cal que La Caixa sigui l'entitat emissora de la targeta. Només cal que tinguis una targeta de crèdit activa (Visa/Mastercard) o de dèbit.

    plegar
  • Puc fer el pagament en línia en qualsevol moment?

    Sí, el servei està disponible les 24hores del dia i els 365 dies de l'any.

    plegar
  • Què necessito per fer pagaments en línia?

    Cal que tinguis un ordinador o un dispositiu amb connexió a Internet i una targeta bancària activa en el moment de fer l'operació.

    plegar
  • El pagament en línia té algun cost per a mi?

    No. Els pagaments efectuats en línia no tenen cap cost addicional.

    plegar
  • Quins avantatges té el pagament en línia?

    Disponibilitat total sense haver de desplaçar-te, confidencialitat i seguretat amb les teves dades bancàries

    plegar
  • Descarrega't la informació en pdf

    Pdf plegar