Visualització del contingut web Visualització del contingut web

 
 

Camí de navegació Camí de navegació

Visualització del contingut web Visualització del contingut web

08/03/2017

Rècord de valoració a l'atenció telefònica

$imgAlt

Aigües de Barcelona ha obtingut un 8,31 de nota mitjana en la segona onada de 2016 de l'enquesta de satisfacció de clients

Aigües de Barcelona ha obtingut un 8,31 de nota mitjana en la segona onada de 2016 de l'enquesta de satisfacció de clients, la puntuació més alta des que s'enregistren dades. L'estudi del servei d'atenció telefònica de la companyia també reflecteix la millora de les puntuacions dels indicadors globals de recomanació i fidelitat.

La nota obtinguda situa, una vegada més, Aigües de Barcelona com l'empresa de serveis més ben valorada entre els seus clients. A un punt de diferència trobem la companyia de gas, que obté una mitjana de 7,31; amb un 6,64, la de telefonia, i finalment, amb un 6,48, la d'electricitat.

En aquesta segona onada de 2016, en la qual s'han enquestat els clients que havien contactat amb el Centre d'Atenció Telefònica de la companyia per consultes, reclamacions comercials i avaries, l'índex de satisfacció amb el servei s'ha situat en el 8,31, és a dir, 0,28 punts per sobre de la primera onada de l'any passat. Això suposa l'increment més gran en relació amb la resta de companyies de serveis bàsics.

A banda de la millora de la valoració global, destaca l'índex de recomanació del servei, que ha augmentat un 0,29, fins a situar-se en el 8, i la fidelitat, que ha pujat un 0,22 fins a situar-se en el 8,09. A més, prop d'un 19% dels enquestats considera que la imatge de l'empresa ha millorat, i un 66% creu que és la mateixa. Només 1 de cada 10 persones entrevistades considera que el servei ha empitjorat.

En l'estudi, encarregat per Aigües de Barcelona, s'han enquestat de manera aleatòria 413 clients que van contactar amb la companyia durant el mes de setembre de 2016 per una reclamació o avaria.

Vés enrere