Visualització del contingut web Visualització del contingut web

 
 

Visualització del contingut web Visualització del contingut web

Baixa del contracte

Per poder donar-te de baixa del contracte de subministrament i extingir-lo, és convenient no tenir cap factura pendent de pagament.

Sol·licita la baixa del contracte de la manera més còmoda i ràpida.

  • Si ja n'ets usuari o usuària, mitjançant l'Oficina en Xarxa
  • Al telèfon gratuït d'atenció al client: 900 710 710 (dies laborables de 8 h a 20 h).

 

Visualització del contingut web Visualització del contingut web

  • Documentació necessària

    Aquestes són les dades i els documents que ens has de proporcionar per rescindir el subministrament d'aigua.

    • Dades del subministrament (número de contracte)
    • L'última factura i les dades del compte bancari de domiciliació de les factures si no fas la sol·licitud a les nostres oficines d'Atenció al Client
    • NIF/NIE de qui lo sol·licita.
    • En cas que la persona que lo sol·licita no sigui la titular del subministrament, necessitaràs aportar una carta d'autorització + fotocòpia del NIF/NIE de la persona titular.
    • En cas que la persona que lo sol·licita no pugui realitzar la petició per incapacitat, caldrà la documentació justificant d'aquesta incapacitat.
    plegar