El blog de Aigües de Barcelona

Donde podrás estar al día de todas las novedades sobre tu agua

Blogs

Gestiona en línia el teu subministrament d’aigua

Avui dia, tot es pot gestionar en línia: des dels diners fins a la planificació de les vacances, passant per la compra de productes o fins i tot la gestió de les pòlisses d’assegurança. Des de l’Àrea de Clients també pots gestionar en línia el subministrament d’aigua.

Amb la creació de l’Àrea de Clients, el nou espai en línia d’Aigües de Barcelona, gestionar tot el que té a veure amb el subministrament d’aigua de casa teva mai no havia estat tan còmode. En molts aspectes, accedir a l’Àrea de Clients és com entrar en una oficina física, ja que des del teu perfil pots gestionar el subministrament d’aigua de manera immediata, i accedir a eines i funcionalitats molt útils.

Al teu espai personal de l’Àrea de Clients disposes de totes les factures emeses. Amb el cercador avançat, trobar una factura específica et serà fàcil. Una vegada l’hagis localitzada, pots veure’n tots els detalls còmodament, siguis on siguis. A més, pots consultar els pagaments sempre que ho necessitis, sense haver de trucar ni desplaçar-te enlloc. Estaràs al dia sense dependre de ningú!

El servei Factura digital és una forma de contribuir al medi ambient, que fa que el teu dia a dia sigui una mica més sostenible. Gràcies a aquest sistema còmode, ràpid i ecològic, que pots sol·licitar en només 5 minuts a l’Àrea de Clients, rebràs les factures de manera telemàtica, sense còpia en paper. Sempre que vulguis les podràs consultar i, si et cal, també les podràs imprimir.

Un altre dels grans avantatges del portal en línia d’Aigües de Barcelona és la teva pàgina d’inici personalitzada. En aquesta pàgina podràs veure gràfics amb l’evolució del teu consum en els últims mesos, així com l’import. Una forma molt visual i clara de conèixer d’un cop d’ull l’evolució dels imports i el consum.

A més de les funcionalitats presentades, pots fer un canvi de titular, contractar un nou subministrament, fer pagaments o modificar-ne les dades, sol·licitar bonificacions, introduir la lectura del teu comptador, efectuar reclamacions o demanar cita prèvia, i moltes més. Per a això necessites ben poc: un ordinador amb connexió a internet, i alguns minuts per donar-te d’alta.