Actualitat

null Aigües de Barcelona impulsa la col·laboració i les aliances amb més de 40 entitats locals

Aigües de Barcelona ha reunit una quarantena d’entitats locals, entre les quals associacions regionals, culturals i veïnals, així com associacions de defensa dels consumidors i representants del comerç, clubs esportius, escoles i cossos de seguretat de l’àrea metropolitana de Barcelona, en la 20a edició del Fòrum de Diàleg amb la societat que celebra la companyia anualment.

Aquesta iniciativa, que enguany porta per títol “Connectem”, sorgeix del compromís de la companyia per fomentar el diàleg i les aliances amb l’objectiu de contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones i les ciutats.

En la 20a edició del Fòrum de Diàleg amb la societat, Aigües de Barcelona ha posat en valor la tasca dels principals perfils professionals de la companyia entre les associacions i entitats participants. D’aquesta manera, han pogut conèixer de primera mà les funcions i el dia a dia d’una operària, un tècnic de laboratori o una professional d’atenció al client, en el marc d’una conversa oberta on s’han abordat temes actuals d’interès comú, com ara la sequera, la vulnerabilitat o l’educació i sensibilització, entre d’altres, en clau de reptes i oportunitats.

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, durant la benvinguda al Fòrum, ha remarcat que “ens trobem davant d’un nou context en què s’espera que les empreses actuïn com un agent de canvi social”. “Les aliances i el diàleg amb les administracions, les entitats i associacions del territori són fonamentals per poder cocrear projectes i iniciatives d’impacte que generin valor per a les persones, les ciutats i el planeta”, ha assegurat.

Aigües de Barcelona manté el diàleg i les trobades amb els diferents grups de relació específics des de fa més de nou anys, amb la voluntat d’establir vincles propers d’escolta activa i debat sobre els temes que tenen impacte i rellevància per a la societat i la companyia. Els Fòrums de Diàleg i les aliances amb les associacions del territori permeten cocrear i definir plans d’acció per abordar reptes comuns.