null Felipe Campos: “Cal abordar la recuperació econòmica i social des del diàleg i les aliances entre les empreses i les administracions”

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, ha remarcat en la XXVI Trobada d’Economia de S’Agaró la necessitat d’impulsar, des del diàleg i les aliances amb les diferents administracions, un pacte social col·laboratiu per tal de contribuir a una recuperació econòmica sostenible i justa.

Felipe Campos ha participat en la taula sobre “Projectes per a un nou model econòmic”, en la XXVI Trobada d’Economia de S’Agaró, que ha tingut lloc els dies 25 i 26 de novembre en aquesta localitat gironina, per tal d’abordar els principals reptes de la recuperació i la reconstrucció econòmica després de la pandèmia.

Felipe Campos, que ha compartit taula amb Josep Maria Campistol, director de l’Hospital Clínic de Barcelona; David Nogareda, president d’Hipra, i Tobías Martínez, CEO de Cellnex, ha remarcat que, per impulsar la recuperació econòmica i social, “Aigües de Barcelona vol construir, mitjançant aliances amb les diferents administracions locals, un model de gestió de l’aigua que contribueixi a la transició ecològica cap a un model més sostenible, resilient i inclusiu que millori la qualitat de vida i protegeixi les persones, especialment les que estan en situació de vulnerabilitat”.”.

Per tal d’assolir aquest compromís, “la companyia aposta per un pacte social basat en tres eixos: la solidaritat, per no deixar ningú enrere; l’ocupació de qualitat, invertint en formació, en desenvolupament de talent i en ocupabilitat per a persones en situació de vulnerabilitat; i la reconstrucció verda, alineant-se amb accions de la Unió Europea, com els fons europeus del programa Next Generation o el Pacte Verd Europeu”. 

En aquest sentit, Felipe Campos ha indicat que “les aliances i el diàleg continu són fonamentals, atorgant un paper essencial a l’empresa com a part de la solució, sempre dins del marc d’actuació establert per l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, i amb la mirada posada en la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Ja no és moment de l’storytelling, sinó de l’storydoing.. Els ODS necessiten tangibles”.