Actualitat

null Aigües de Barcelona i Mundo Deportivo, units un any més en la Cursa Jean Bouin

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, i Santi Nolla, director de Mundo Deportivo, han signat avui el conveni de col·laboració de la 98a edició de la cursa Jean Bouin, que tindrà lloc el proper 28 de novembre, a través del qual la companyia repartirà aigua de quilòmetre zero i gots compostables al llarg de la prova per evitar la generació de residus.

“Estem encantats i orgullosos de col·laborar un any més amb una cursa que promou els hàbits saludables i l’esport popular com la Jean Bouin, amb la qual compartim valors com la sostenibilitat i la solidaritat”, ha remarcat Felipe Campos a l’acte de signatura del conveni. A més, ha manifestat que “a Aigües de Barcelona ens agrada implicar-nos en esdeveniments que contribueixin a la transformació social i sostenible, i a promoure una societat més justa i saludable”.

Aigües de Barcelona vol promoure, amb la implicació en curses populars i també solidàries com la Jean Bouin, els hàbits saludables i pràctiques sostenibles a favor del medi ambient. Per això, la companyia repartirà aigua de quilòmetre zero i gots compostables al llarg de la prova, als punts d’avituallament, per evitar la generació de residus.