null Aigües de Barcelona apropa la cultura xinesa a la ciutadania amb el llibre Barcelona. Una ciutat oberta al món

La Central Cornellà d’Aigües de Barcelona ha acollit la presentació del llibre Barcelona. Una ciutat oberta al món, una obra coeditada per Aigües de Barcelona per tal de donar a conèixer la cultura d’aquest país entre la societat catalana.

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, juntament amb el representant de la comunitat xinesa Lam Chuen Ping, president de la Unió d’Associacions per a la Beneficència de la Xina a Espanya, i Xavier Marcé, regidor de Turisme i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona i regidor del Districte de Nou Barris de Barcelona, han presentat avui el llibre Barcelona. Una ciutat oberta al món. El fil conductor d’aquest llibre és la construcció conjunta de la ciutat des de la interculturalitat i el diàleg a través de la comunitat xinesa.   

“La companyia vol acostar i donar a conèixer la cultura xinesa a la societat catalana, ja que la xinesa és una de les comunitats més rellevants i la segona més nombrosa a la ciutat de Barcelona”, ha explicat el conseller delegat d’Aigües de Barcelona durant l’acte de presentació. Felipe Campos ha indicat que el llibre reconeix “l’esperit emprenedor de la comunitat xinesa i la voluntat d’establir els seus propis negocis i prosperar, integrant-se en el teixit urbà i comercial de Barcelona”.

A l’acte, que ha tingut lloc a Can Serra, també hi han participat Chen Fei Fei, presidenta de l’Associació de Dones de Comerç i Industrials Xineso-Espanyoles; Zou Yongwei, president de la Unió d’Associacions de Joves Xinesos d’Espanya, i el doctor Jianbo Mao, metge de medicina tradicional xinesa especialitzat en acupuntura.

L’edició Barcelona. Una ciutat oberta al món respon a la voluntat d’Aigües de Barcelona d’enfortir l’atenció a la diversitat i l’acció social per millorar la vida de les persones.

En aquest sentit, Felipe Campos ha recordat que, al passat mes de desembre, Aigües de Barcelona va implantar el servei d’atenció telefònica i presencial en xinès mandarí, “perquè l’idioma no suposi cap barrera a l’hora de gestionar un servei essencial per a les persones com és l’aigua”. La companyia ofereix aquest servei d’atenció en altres idiomes com l’àrab, l’anglès o l’urdú, amb l’objectiu de proporcionar a la ciutadania una atenció inclusiva i diversa.