Persones, aigua, ciutat

Responsive image

Aigües de Barcelona és l’empresa publicoprivada responsable de la gestió del cicle de l’aigua a l’àrea metropolitana de Barcelona. La companyia es va crear el 1867 i ha contribuït enormement al desenvolupament i progrés de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Acompanyem la ciutat de Barcelona i l’àrea metropolitana en el seu desenvolupament. Com a conseqüència de la nostra dedicació, coneixement i experiència en la gestió d’un bé essencial com és l’aigua, podem garantir l’excel·lència dels nostres serveis. Som un operador que executa les polítiques marcades pels òrgans de govern i regulació, però alhora aportem la nostra experiència de més de 150 anys de gestió dels recursos hídrics.


 

70% per la Societat General d’Aigües de Barcelona (SGAB)

 

15% per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB))

 

15% per Criteria

 

La nostra tasca s’inicia amb la potabilització de l’aigua, continua amb la seva distribució per l’àrea metropolitana i finalitza amb la depuració de les aigües residuals abans que arribin al mar. Oferim servei a prop de 3 milions de persones en 22 municipis.

Creiem en la responsabilitat empresarial i apliquem criteris de sostenibilitat econòmica, social i ambiental en la nostra gestió del dia a dia. Els valors que ens representen com a companyia són la responsabilitat, l’excel·lència, el diàleg, el talent i la innovació.

Visió

Ser un referent mundial en la gestió del cicle integral de l’aigua.

Missió

Contribuir significativament al desenvolupament sostenible de l’entorn metropolità de Barcelona. Estar compromesos amb les persones, tenir cura de l’aigua i fer ciutat.

Valors

  • Talent. Oferim un marc òptim per fomentar el desenvolupament professional i la igualtat d’oportunitats.
  • Diàleg. Utilitzem aquesta eina bàsica per establir relacions de confiança i millorar la contribució social.
  • Innovació. Ens servim de talent per generar noves solucions a través de la creativitat i de mètodes innovadors.
  • Responsabilitat. Apostem per una gestió transparent i responsable, conscients de les implicacions de gestionar un bé d’ús públic i escàs com és l’aigua.
  • Excel·lència. El coneixement intern i les col·laboracions amb agents externs ens permeten avançar cap a una gestió més eficient i sostenible amb els màxims estàndards de qualitat.