Autoritzacions per realitzar gestions

Sabies que si no ets el titular del subministrament necessites una autorització del titular per fer qualsevol gestió? Aquí trobaràs els documents d’autorització en funció de la gestió i t’expliquem com has de procedir en cada cas.


Autorització puntual per fer una alta o un canvi

Recorda que necessites un contracte de manteniment del comptador. El llistat d’empreses especialitzades en subministrament i manteniment d’equips de mesura el trobaràs aquí, des d’on et pots baixar l’autorització corresponent.

Finalment, tingues present que el titular pot efectuar de manera immediata aquesta gestió a l’Oficina en Xarxa.


Autorització puntual per fer altres gestions (només per a particulars)

Finalment, tingues present que el titular pot efectuar de manera immediata aquesta gestió a l’Oficina en Xarxa.


Autorització per gestionar un o més contractes

Aquesta autorització atorga a la persona autoritzada la facultat de realitzar qualsevol tipus de gestió (excepte les altes i el canvi de nom) sobre el contracte o contractes que estiguin a nom del titular autoritzant. Serà vàlida fins al període que es determini o com a màxim per un període de 5 anys.

Recorda que, per a cada gestió en concret, hauràs d’aportar la documentació necessària.