Contacte
Contacta amb nosaltres a través del canal que millor s’adapti a les teves necessitats.
Àrea de Clients
La teva oficina online
Realitza qualsevol consulta o tràmit en relació amb els teus contractes en qualsevol moment.
Podràs rebre avisos de servei, i en cas de tenir Telelectura, també rebràs avisos de consum. A més, si disposes de la factura digital, gaudiràs d’una factura més còmoda, ràpida, segura i sostenible.
App
L’oficina d’Aigües de Barcelona sempre al teu mòbil. Descarrega’t l’app!
Nou servei de videotrucada
Seguim treballant per facilitar la comunicació amb tu.
Per això, posem en marxa un nou canal d’atenció al client, el de videotrucada: t'atendrem personalment sense sortir de casa.
Consulta els tràmits disponibles per aquest canal a la web de cita prèvia.
Aigües xatbot
Si tens qualsevol dubte o consulta, xateja amb nosaltres. Obre el xat a la part inferior dreta de la web i estarem encantats d’ajudar-te.
Nou servei de videointerpretació en llengua de signes
Seguim impulsant l’atenció inclusiva i diversa per a garantir l’accessibilitat universal.
Posem a disposició de les persones amb discapacitat auditiva el Servei de Videointerpretació en llengua de signes (LSE) per a poder facilitar la realització de totes les gestions vinculades amb el servei de l’aigua.
Horari: de dilluns a divendres (laborables) de 10 a 13 hores.
Telèfons d’atenció
Si ho prefereixes, també podem parlar per telèfon si vols aclarir qualsevol dubte o informar d’alguna incidència.
Atenció al client
935 219 777
900 710 710
Laborables de 8 h a 20 h
Fora d’Espanya
+34 935 219 777
Atenció al client en diferents idiomes (de 8:30 a 14:30 h):
• Dilluns: xinès mandarí • Dimarts: urdú • Dimecres: àrab • Dijous i divendres: anglès
Avaries i incidències
935 218 218
900 700 720
24 h els 365 dies de l’any
Oficines
I per descomptat, t’atendrem personalment a les nostres oficines.
Tens disponible el servei d’atenció al client en diferents idiomes.
Recorda que és imprescindible sol·licitar cita prèvia.