IMPORTANT: per accedir presencialment a l’oficina, és imprescindible sol·licitar cita prèvia i seguir les indicacions establertes.

Servei de videointerpretació en llengua de signes


Seguim impulsant l’atenció inclusiva i diversa per a garantir l’accessibilitat universal.

Posem a disposició de les persones amb discapacitat auditiva el Servei de Videointerpretació en llengua de signes (LSE) per a poder facilitar la realització de totes les gestions vinculades amb el servei de l’aigua.

Horari: de dilluns a divendres (laborables) de 10 a 13 hores.

Oficines


Barcelona

C/ Consell de Cent, 396
08009 Barcelona

Dilluns, dimarts, dimecres i
divendres de 8:30 a 14:30 h

Dijous de 8:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h

Horari d'estiu (del 17 de juny al 14 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h

Atenció al client en català, castellà i anglès.


Com arribar-hi:

- Metro: línia 2 parada Tetuan, Línia 4 parada Girona.

- Bus: D50, V19, 19 i 6 parada pg. Sant Joan-Consell de Cent; 7, 54 i H12 parada Metro Tetuan.

Besòs

Av. Alfons XIII, 51
08912 Badalona

Dilluns, dimarts, dimecres i
divendres de 8:30 a 14:30 h

Dijous de 8:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h

Horari d'estiu (del 17 de juny al 14 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h

Atenció al client en català, castellà i anglès.


Com arribar-hi:

- Metro: línia 2 parada Pep Ventura.

- Bus (TUSGSAL): B25, M30 i N11 parada Av. Alfons XIII-Cervantes; B29 i M26 parada Baldomer Solà-Cervantes, i B5 parada Maria Auxiliadora-Baldomer Solà.

- Plaça d'aparcament accessible: al carrer de Neus Català, 219 (abans General Weyler)

Llobregat Nord

C/ Baró de Maldà, 26
08901 L’Hospitalet

Dilluns, dimarts, dimecres i
divendres de 8:30 a 14:30 h

Dijous de 8:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h

Horari d'estiu (del 17 de juny al 14 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h

Atenció al client en català, castellà i anglès.


Com arribar-hi:

- Metro: línia 1 parada Av. Carrilet.

- Bus: LH2, L52, L82 i M12 parada Rbla. Just Oliveras.

- Tren: Renfe estació L’Hospitalet; FGC parada L’Hospitalet-Av. Carrilet.

Llobregat Sud

C/ Olocau, 6
08850 Gavà

Dilluns, dimarts, dimecres i
divendres de 8:30 a 14:30 h

Dijous de 8:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h

Horari d'estiu (del 17 de juny al 14 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h

Atenció al client en català, castellà i anglès.


Com arribar-hi:

- Bus: L80 i L81 (Barcelona-Gavà), L82 i L85 (L’Hospitalet-Gavà), L96 (Castelldefels-St. Boi Estació FGC), L97 (Barcelona-Castelldefels), L99 (El Prat-Castelldefels), E81 i E98 (Gavà-Barcelona) i Ga1 (intern Gavà) parada Ctra. de BCN a Sta. Creu de C.-Ptge. A. Lake.

- Tren: Renfe estació Gavà.

A l'Oficina mòbil d'Aigües de Barcelona, podràs fer qualsevol consulta o tràmit sobre l'aigua i la teva factura. 

L'objectiu de l'Oficina mòbil és apropar l’atenció presencial i facilitar la gestió dels tràmits. Les persones que visitin l'Oficina mòbil al seu municipi podran fer, de manera presencial, totes les consultes i gestions que requereixin, sense haver de demanar cita prèvia.