Tu factura y consumo
Consultar tus facturas
Entender tu factura
Tarifas de suministro
Factura digital
Pagar la factura
Introducir lectura contador
Telelectura
Tu Contrato
Alta de suministro
Cambio de titular
Tarifas de contratación
Tus contratos
Tus Datos
Baja de un contrato
Autorizaciones
Calidad del agua
Buscador calidad del agua
Bonificaciones
¿Sois más de tres personas en casa?
¿Necesitas facilidades para el pago de una factura?
¿Te encuentras en una situación de vulnerabilidad?
¿Reciclas y usas los puntos verdes?
Incidencias y reclamaciones
Obras y afectaciones
Haz una reclamación
Customer Counsel - Defensa del Cliente
Normativa
Carta de compromisos con los clientes
Tu barrio o ciudad
Medio Ambiente y Sostenibilidad
Protegemos y favorecemos la biodiversidad
Nos adaptamos al cambio climático
La gestión responsable
Minimizamos nuestro impacto para luchar contra el cambio climático
Los Objetivos de Desarrollo Sostenible
Consejos de ahorro
Cómo se gestiona el agua
La gestión del ciclo integral
Fuentes de abastecimiento
Qué hacemos por ti
Agenda
Educación
Blog
Revista
Campañas
Donde podrás estar al día de todas las novedades sobre tu agua
El món ha canviat. Un virus ha modificat els nostres hàbits, les nostres rutines, i fins i tot, ha alterat el funcionament d’escoles, comerços i transports. Però hi ha hagut una cosa que s’ha mantingut igual que abans que arribés la covid: quan obres l’aixeta continua sortint aigua. I això ha estat gràcies al compromís, la professionalitat i la predisposició dels treballadors i treballadores d’Aigües de Barcelona, tant dels que es quedaven a casa teletreballant com dels que cada dia sortien al carrer per garantir un servei essencial per a la ciutadania.
Conscients de la importància de garantir un servei com el de l’aigua, des d’un primer moment, Aigües de Barcelona va adoptar les mesures necessàries per garantir el subministrament, implantant el teletreballa i assegurant el funcionament de les infraestructures estratègiques.
Una de les accions més innovadores va ser la presència permanent de treballadors i treballadores a les instal·lacions més importants. L’objectiu era mantenir la seguretat i salut dels treballadors, i així garantir el normal funcionament de serveis essencials com el subministrament d’aigua i el sanejament. El personal (tot de caire voluntari) es va confinar a les plantes, instal·lat en autocaravanes en torns de quinze dies, en una mesura que va durar pràcticament dos mesos.
També cal destacar la feina feta per l’equip d’operacions territorial, que, durant tot l’estat d’alarma i el confinament, va continuar a peu de carrer per fer front a possibles incidències en el servei. Així com les persones que van estar físicament a Collblanc, per exemple al laboratori o al CCO, o els treballadors i treballadores que van estar fent teletreball, garantint, des dels seus àmbits, el normal funcionament de totes les àrees.
Una gran feina d’equip que ha permès oferir un servei d’aigua amb la mateixa qualitat de sempre, sense que els ciutadans hagin notat cap diferència.
Quan estem entrant en l’anomenada “nova normalitat” i molts ja pensen en les vacances d’estiu, és bo mirar enrere i no oblidar el que hem viscut en els últims mesos, i reconèixer la tasca de totes les persones que han treballat dia rere dia per superar la situació. A Aigües de Barcelona, estem preparats per no aturar-nos mai!