Tràmits i gestions

 

Pots realitzar totes les gestions que et calgui a través dels diferents canals d’atenció al client:

  • Àrea de clients de la web: pots registrar-te com a usuari de la plataforma per poder accedir de manera còmoda al teu contracte de subministrament. Des d’aquesta àrea, podràs gestionar els tràmits més habituals, com ara fer l’alta i la baixa, el canvi de titular, pagar una factura o sol·licitar bonificacions, així com consultar el consum i la facturació.

Accedeix a l’Àrea de clients de la web aquí. 

  • Telèfon d’Atenció al Client: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre el teu subministrament a través d’aquest canal, amb atenció immediata i personalitzada.
  • Telèfon d’Avaries: pots avisar-nos i consultar sobre qualsevol incidència en el subministrament durant les 24 hores, els 365 dies de l’any.
  • Oficines presencials: pots realitzar qualsevol gestió o consulta sobre la teva escomesa o subministrament, amb atenció directa i personalitzada per personal expert.
  • Facebook i Twitter: per informar-te de les novetats de manera immediata.

Consulta tots els canals d’atenció aquí

 

Evolució satisfacció clients. 2023 índex de satisfacció 7,55; 2022 índex de satisfacció 7,42; 2021 índex de satisfacció 7,49.

Nombre de requeriments per canal (2023) Total: 1.875.920. Atenció telefònica: 54,48%; Àrea de clients: 31,40%; Correu electrònic 6,49%; Altres canals: 4,48%; Oficines presencials: 3,15%

Reclamacions ateses en menys de nou dies (2023)*: 99,77%. (*) L’indicador del temps de resposta de les reclamacions comercials es calcula sobre un subconjunt de les reclamacions tancades, que són les que estipula l’Acord Marc: consum facturat, càrrecs en la factura, funcionament del comptador, condicions contractuals i qualitat del servei al client.