Autoritzacions

Si no ets el titular del subministrament, cal una autorització del titular per realitzar qualsevol gestió.

Aquí trobaràs el document d'autorització en funció de la gestió a realitzar.

  • Autorització puntual per realitzar una alta o un canvi de nom

    Recorda que el titular pot realitzar de manera immediata aquesta gestió a l'Oficina en Xarxa.

    • Descarrega el document adjunt.
    • Emplena'l amb les dades requerides.
    • Signeu el titular i la persona autoritzada i adjunteu còpies dels DNI.
    • El pots lliurar juntament amb la resta de documentació a qualsevol de les nostres oficines.

    Recorda que necessites un contracte de manteniment del comptador. El llistat d'empreses especialitzades en subministrament i manteniment d'equips de mesura el trobaràs aquí, des d'on podràs descarregar l'autorització corresponent.

    plegar
  • Autorització puntual per realitzar altres gestions

    Recorda que el titular pot realitzar de manera immediata aquesta gestió a l'Oficina en Xarxa

    Recorda que ens has d'autoritzar a fer els canvis en el contracte de manteniment del comptador. El llistat d'empreses especialitzades en subministrament i manteniment d'equips de mesura el trobaràs aquí, des d'on podràs descarregar l'autorització corresponent.

    plegar
  • Autorització per gestionar un o més contractes

    Aquesta autorització atorga a la persona autoritzada la facultat de realitzar qualsevol tipus de gestió (excepte les altes i els canvis de nom) sobre el(s) contracte(s) que estiguin a nom del titular autoritzant. 

    Aquesta autorització serà vàlida fins al període que es determini o com a màxim per un període de 5 anys. 

    Recorda que, per a cada gestió en concret, cal aportar la documentació necessària.

    Recorda que ens has d'autoritzar a fer els canvis en el contracte de manteniment del comptador. El llistat d'empreses especialitzades en subministrament i manteniment d'equips de mesura el trobaràs aquí, des d'on podràs descarregar l'autorització corresponent.

    plegar