null

Aigües de Barcelona reforça el diàleg amb organismes de consum per enfortir l’atenció als clients

Aigües de Barcelona ha reunit avui una vintena d’organismes de consum per tal de dialogar i enfortir les aliances amb la voluntat de reforçar l’atenció als nostres clients, i contribuir així a millorar la qualitat de vida de les persones, especialment les que més ho necessiten.

La trobada, que ha comptat amb la presència de representants de l’Agència Catalana de Consum, associacions de consumidors, oficines municipals d’informació al consumidor, juntes arbitrals i síndics, entre d’altres, ha posat sobre la taula la necessitat de sumar esforços i aprofundir en el model de col·laboració publicoprivada per impulsar una transformació social que permeti encarar el futur de les famílies que més ho necessiten.

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, ha destacat a la cloenda de l’acte “l’aposta d’Aigües de Barcelona per adaptar-nos a les necessitats dels clients amb el programa Amb Tu, dirigit a transformar l’experiència amb els nostres clients, apropar-nos encara més a la ciutadania, i adaptar-nos a les necessitats de cada persona”. Fòrum de diàleg amb organismes de consum

El conseller delegat ha explicat que aquest programa ha permès “potenciar una atenció plural i inclusiva per assegurar-nos que tots els nostres usuaris, sense excepció, accedeixin als nostres serveis i ajudes disponibles”, i ha animat els organismes de consum a “treballar plegats, des del diàleg i les aliances per avançar cap a una transformació social necessària, basada en accions concretes dirigides a millorar el futur de les famílies que més ho necessiten”.

La jornada ha comptat també amb les intervencions de Meritxell Farré, directora de Clients i Acció Social d’Aigües de Barcelona, Maria Álvarez i Oriol Fixat, de la mateixa Direcció de Clients, que han explicat els esforços d’Aigües de Barcelona per reforçar l’atenció als clients a través del programa Amb Tu. Amb aquest programa la companyia trenca barreres digitals, de comprensió idiomàtica, d’accessibilitat o econòmiques, per tal de potenciar una atenció plural i inclusiva.

Finalment, a través de dues taules rodones, s’han posat sobre la taula les necessitats i expectatives dels representants d’organismes de consum presents en el fòrum, amb l’objectiu d’escoltar i cocrear projectes i iniciatives que serveixin per facilitar les gestions dels clients, i aconseguir millorar la qualitat de vida de les persones.