thumbnail

Aigües de Barcelona ha presentat aquest cap de setmana a Montcada i Reixac la campanya 'Stop Tovalloletes al vàter', una iniciativa que vol conscienciar a la ciutadania dels problemes que causa l'abocament de les tovalloletes i productes d'higiene personal al vàter, i obtenir resultats mesurables en termes de reducció de les avaries que provoquen les tovalloletes abocades a la xarxa de sanejament.

thumbnail

The Zone of Hope (TZOH) d'Aigües de Barcelona ha estat un dels projectes seleccionats en el prestigiós festival European Excellence Awards, que reconeix les millors iniciatives d'Europa en l'àmbit de la comunicació i les relacions públiques. Aquesta experiència, desenvolupada per Mediapro per a Aigües de Barcelona, va ser una de les finalistes al Premi Europeu a l'Excel·lència dins de la...

thumbnail

El Castell de Cornellà va acollir ahir la presentació de "Memòries de Cornellà de Llobregat", un llibre que es vol acostar a la història dels diferents municipis de l'àrea metropolitana de Barcelona a través de les persones que hi viuen. Van intervenir a l'acte Ramon Muntaner, cantautor del moviment de la Nova Cançó i padrí del llibre; Dolors Campos, secretària de la Junta de l'Associació de...

thumbnail

Aigües de Barcelona, en col·laboració amb Cetaqua i l'empresa tecnològica holandesa Microlan, va presentar els resultats d'un treball de recerca a la Water Quality Technology Conference, organitzada anualment per l'American Water Works Association i considerada la més important a nivell global en el món de la qualitat de l'aigua potable. L'edició de 2018 es va celebrar de l'11 al 15 de novembre...

thumbnail

L'Associació Espanyola de Gestors de Flotes d'Automòbils (AEGFA) ha atorgat tres premis a la companyia per la seva bona gestió de la flota automobilística i la promoció d'una mobilitat sostenible.

thumbnail

Aigües de Barcelona ha signat aquest matí el conveni amb Televisió de Catalunya per col·laborar amb la Marató de TV3, que enguany està dedicada a la prevenció del càncer.

thumbnail

Neix Start4big, la primera iniciativa digital, oberta i multisectorial impulsada per 5 grans companyies a Europa que busca start-ups internacionals en estat de maduresa per desenvolupar pilots disruptius amb l'objectiu de millorar l'experiència dels consumidors. Cada sis mesos, el programa llançarà 4 reptes, 3 multisectorials i un de transversal, que giraran entorn d'àrees com la robòtica, el...